Sunday, January 15, 2012

MENGGUNA PRODUK HARIAN DI GIFFARINE

Salam Sejahtera !

Setiap hari kita menggunakan produk-produk seperti syampo mandian atau sabun , syampo rambut , ubat gigi , lipstik , bedak , keperluan make up  , minyak wangi , deodoron , sabun basuh baju  . Itu kira antara yang memang kita gunakan setiap hari . Kemudian kadangkala kita memerlukan keperluan tambahan seperti  makanan dan minuman tambahan untuk kesihatan , kecergasan ... 

Setiap bulan kita akan memperuntukkan wang untuk membeli keperluan ini kurang-kurangnya ada juga dalam RM100.00 sebulan untuk beli barang-barang di atas .  Tahukah anda semua barang keperluan di atas itu boleh didapati di Giffarine Bussiness Centre pada harga yang begitu berpatutan.  Bagaimana caranya .

Jadi Ahli Giffarine - RM35.00 seumur hidup terus kita layak dapat potongan 25%.
Kemudian kita akan diberikan katalog produk ..

Kemudian kita boleh beli produk-produk yang ada dalam bilik air , beg tangan , bilik tidur , bilik tidur anak-anak kita dan apa sahaja yang boleh digantikan dengan produk Giffarine bolehlah kita membuat pembelian di centre. Maksima untuk pembelian di Giffarine memadai sekadar 150PV sahaja lebih kurang RM180.00 ..

Seterusnya jika produk yang kita gunakan bagus dan berkualiti kita boleh  "rekemen" , "cadangkan", "cerita" kepada adik beradik , saudara mara , rakan sekerja , jiran tetangga atau sesiapa sahaja untuk mereka juga boleh menjadi ahli RM35.00 dibawah rangkaian kita. Jadi apabila kita memperkenalkan mereka dan mereka membeli produk setiap bulan , maka kita juga boleh dapat insentif kewangan yang disediakan oleh pihak syarikat kerana bertanggungjawab memperkenalkan produk kepada mereka. Jika kawan kita tadi melakukan sedemikian , maka keahlian bawah kita akan bercakap.

Hanya cadangkan atau cerita sahaja , tidak diminta untuk menjaja barang ke sana sini .. Yang TERBAIK , anda GUNA PRODUK kemudian anda KONGSIKAN CERITA .. Itulah yang akan memberi lebih kekuatan untuk anda berkongsi informasi tentang produk GIffarine ..

Tentu rakan-rakan , saudara-mara , jiran tetangga turut menggunakan produk-produk seperti yang disebutkan diatas .. Mereka beli deodoron , lipstik , minyak wangi juga bukan? Jadi cadangkan beli di Giffarine , boleh dapat bonus pembelian sehingga 25% dari PV kemudian kalau rekemen kawan , dia juga akan mendapat manfaat secara langsung dan tidak langsung hasil dari pembelian rakan2 tadi sebagai insentif syarikat membantu memasarkan produk mereka ...

1 Keluarga 1 Giffarine ..


Sekian

Hairuddin Abdullah

No comments:

Post a Comment