Saturday, December 31, 2011

BERMULANYA SEBUAH PERJALANAN

Syukur Alhamdulillah , hari ini 1 Januari 2012 adalah hari yang penuh bersejarah kerana aku telah membuat satu keputusan yang melibatkan maruah dan kredibiliti diri dalam memilih platform perniagaan melalui konsep perniagaan "Network Marketing" . Hari ini aku akan memulakan langkah pertama sebagai USAHAWAN GIFFARINE dengan aku menggagaskan  PROJEKG2015.

PROJEKG  adalah maksud kepada  Program Jejak Komuniti Pengguna & Usahawan Giffarine. Sebuah program keusahawanan dan kepenggunaan yang lengkap dengan lebih 300 produk bertaraf antarabangsa pada harga yang amat berpatutan , lengkap dengan sistem ( Giffarine Powerfull System - GPS ) , lengkap dengan Ilmu dan Latihan serta Mentor kejayaan. PROJEKG juga memberi impak besar kepada usahawan dalam usaha memperkasa potensi Minda , Emosi dan Spiritual ke arah melahirkan usahawan yang kreatif , berjiwa besar dan Luar Biasa  dalam usaha MEMBANTU ORANG LAIN MENCAPAI IMPIAN MEREKA.

2015 pula adalah FORMULA kejayaan untuk mencapai pangkat Tertinggi bersama syarikat Giffarine dan ianya juga memberi MAKSUD yang TERSENDIRI buat diri saya .. Jika anda ingin tahu apa itu 2015 , sertai PROJEKG2015 dan ikuti   Kursus Usahawan Giffarine Cemerlang  yang bakal saya jalankan mulai awal Februari 2012 di Zon Utara dan Tengah .

Dengan lebih 300 produk yang berkualiti antarabangsa setelah berjaya menembusi 33 buah negara , anda MAMPU Memiliki Perniagaan sendiri dan menjadi BOSS kepada perniagaan anda bersama Giffarine. Anda mampu memiliki HAK dan LESEN  penjualan produk , pembukaan rangkaian dan agen  ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. 10 Juta Rakyat Malaysia menanti anda menyampaikan BERITA GEMBIRA ini kepada mereka . USAH berdiam diri kerana PELUANG seperti ini amat sukar anda temui dan jarang-jarang sekali. Bermula pada awal pembukaan Giffarine Malaysia , ketika hanya 17 Giffarine Bussiness Centre, ketika baru hanya 50 ribu ahli berdaftar , ketika hanya 300 produk yang dibawa masuk berbanding 2000 produk sedia ada , ketika ramai orang tercari-cari PELUANG untuk menjana pendapatan , ketika ramai orang ingin memulakan perniagaan dengan modal yang RENDAH .. MASANYA untuk anda TAMPIL menawarkan PELUANG ini kepada MEREKA.

Sesuatu yang begitu LUAR BIASA , Hanya RM35.00 sahaja  anda telah memiliki LESEN dan HAK untuk menjual , memasar dan membina rangkaian perniagaan dibawah KOMUNITI USAHAWAN anda di bawah satu payung PROJEKG2015 berbumbungkan GIFFARINE MALAYSIA.

Kepada anda yang BERMINAT untuk memulakan PERNIAGAAN , hanya lakukan SATU SAHAJA LANGKAH iaitu  Menjadi AHLI dengan bayaran RM35.00 sahaja. Jika melibatkan pos tambahan RM 5.00 untuk semenanjung dan RM 10.00 untuk Sabah dan Sarawak di kenakan.  MULAKAN HARI INI kerana jika anda tunggu 6 bulan akan datang , waktu itu mungkin keahlian sudah mencapai angka 100 ribu.

90 HARI untuk kita bersama-sama bekerja KERAS , bekerja dengan GIGIH , bekerja dengan BIJAKSANA dan bekerja DALAM SATU KUMPULAN ...

Terima Kasih kepada semua  PIONER TEAM PROJEKG2015 , atas kepercayaan dan keyakinan anda kepada PROJEKG2015 dan GIFFARINE saya dahulukan dengan ucapan TERIMA KASIH...


Sekian


HAIRUDDIN ABDULLAH

No comments:

Post a Comment