Wednesday, December 28, 2011

MISI 20 ORANG TELAH BERJAYA

Syukur Alhamdulillah dipanjatkan ke hadrat Illahi apabila Misi 20 orang telah berjaya disempurnakan dalam tempoh seminggu. Hampir semua negeri dan tempat berpotensi telah diisi kecuali yang masih kosong seperti di Kelantan , Terengganu , Putrajaya  ... Mungkin ada tempat-tempat lain lagi namun biarlah ia di isikan oleh rakan-rakan yang menjadi usahawan 20 terawal.

Sekarang MASANYA untuk saya membantu 20 Usahawan ini mencapai  misinya melengkapkan 20 tempat dan terus menjadi GOLD STAR dalam bulan Januari. Untuk menjadi GOLD STAR kita mesti mempunyai PGPV 4500PV. Jika setiap orang membeli 150PV ini bermakna kita memerlukan 30 orang untuk menjadi GOLD STAR .. Sasaran saya ialah GOLD STAR untuk semua 20 orang yang telah mendaftar .. Dengan USAHA PROMOSI besar-besaran , tindakan secara lebih agresif dan proaktif , sistem pemantauan dan COACHING yang tersusun , saya AMAT YAKIN , Matlamat GOLD STAR itu tercapai kerana mereka ini telah MEMILIH untuk menjadi USAHAWAN GIFFARINE YANG BERJAYA ...
Saya akan UPDATEDKAN setiap wakil utama saya di sebelah nanti.

Sekian


HAIRUDDIN ABDULLAH
PROJEKG2015

No comments:

Post a Comment