Sunday, December 25, 2011

PROJEKG2015

PROJEKG2015 akan di lancarkan secara rasmi ada 5 Januari 2012. Oleh itu saya memerlukan 20 orang Bisnes Consultant untuk membantu saya memberi penerangan kepada bakal usahawan dan pengguna apabila PROGRAM USAHAWAN GIFFARINE dilancarkan di seluruh negara. Mereka yang berminat menjadi Bussiness Consultant mestilah mempunyai impian yang besar , berani bertindak , proaktif , sedia membantu rangkaian mencapai kejayaan , sedia hadiri training dan sedia menganjurkan program secara proaktif.

Apabila PROJEKG melancarkan promosi besar-besaran , sudah pasti saya tidak mampu menananginya bersendirian maka  Giffarine Bussines Consultant (GBC) akan membantu .  Ambil tempat anda sekarang juga dengan hanya RM35.00 sahaja menjadi ahli dan saya akan memberikan penerangan secara lebih terperinci bagaimana PROJEKG2015 berjalan.

MAKLUMAT TERKINI GBC
1. Perlis  - En Hamidon
2. Kedah - Alor Star - En Ahmad Shahrul , Cikgu Zulkiflie , En Zuraidi
3. Penang  - Seberang Jaya - En Zulzafri , En Hizam
4. Perak - Bagan Serai / Parit Buntar - En Azrul Shahrin
5. Perak - Sri Iskandar - Pn Rosmawati
6. Selangor - Klang - Pn Azlina
7. Selangor - Sepang - En
8. Johor - Yong Peng - En Kamarul Zaman
9. Sabah - Sandakan / Kinabatangan - En Johari


TEMPAT-TEMPAT LAIN MASIH KOSONG

Kawasan Yang Saya Amat Perlukan

1. Sungai Petani
2. Pulau Pinang
3. Ipoh
4. Teluk Intan
5. Rawang
6. Sungai Buloh
7. Shah Alam
8. Putrajaya
9. Kajang
10. Seremban/Senawang
11. Melaka
12. Muar
13. Johor Bahru
15. Kuala Lumpur
16. Pahang
18. Kota Kinabalu , Sabah
19. Tawau Sabah
20. Kuching Sarawak
21. Miri Sarawak
22. Tanjung Karang/Sabak Bernam
23. Tanjung Malim
24. Bangi
25. Cheras

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Siapa BERMINAT sila SMS saya segera untuk penerangan.  YURAN KEUSAHAWANAN SEUMUR HIDUP hanya RM35.00 ..


Sekian

HAIRUDDIN ABDULLAH
Giffarine Bussiness Consultant

No comments:

Post a Comment